Lill' Donut Doneos©
Just Us
Saturday 30 June 2012 | 20:38 | 0 comments
Assalamualaikum // hellow fellans. .
30 june 2012 .. my cousin wedding. . berlangsung die komplek sukan paroi.. ape-2 lahh ..aku tak egt..
yg aku jelly tu kan. .ramai gile photographer yg datang. . so aku tk dpt nak tgok so aku buat hal sendiri. . aku ade jumpe sorang budak nih. . nme die. . Andrew Adam Willianson .. 13tahun.  cute jugak lahh :3. . haha mmg menguji kepandaian lahh. .aku bukan boleh ckp bahasa inggeris influently pon. . die pon tak boleh ckp bahasa melayu sgt .. hahaha .. .ade jugak lerr chance amik gamba dgn die. . hahaha. .

me and adam. .
haha. .nama sikit punya panjang .. tapi kitorang panggil adam je. . hahaha. . peramah. .suka begamba. . hahaha. . suke dga die ckp bahasa melayu. . pelat-2 mat saleh ..comel gitu. . hahahaha.


Older Post
Hello
Welcome to my blog! Click 'About' to know me more~
About Links Credits Entries

Heyy ! Listen to me
.
videokeman mp3